søndag 3. april 2011

Utfordring 24 på Scrapperikets utfordringsblogg

 Denne gangen vil vi på Scrapperikets Utfordringsblogg se ett papirprosjekt hvor du har brukt metall. Det kan være Charms, metallpynt, skruer, spiker og lignende. Bruk fantasien og let i skuffer og skap. Her har eg brukt kartong og mønsterark fra BasicGrey,bling fra sponsoren vår KORTHOBBY, roser fra Kort&Godt,perlegrein fra Magnolia, rosemotivet har eg laga i 3D.
Har brukt dies fra Spellbinders og laga fordypning i kortet.

6 kommentarer:

  1. For et fantastisk kort, elsker den grønne fargen og den fordypningen er bare så lekker:)
    Du har magi i dine fingre:)
    Ha en fin søndag videre:)
    Klemmer Lill

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert kort igjen fra deg :)

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)
    Den andre mursteinsbakgrunnen har jeg stempla, ja.
    Skal legge den ut i bloggen i morgen. Jeg brukte det stempelet fra stampers heaven :) De hadde med seg på treffet, men det gikk fort tomt.

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk kort du har laga her Unni :) du er kjempe flink..

    Klem

    SvarSlett
  4. Fantastisk fint.Det er nok noen som blir kjempeglad ja!...
    Skulle nesten kunne bruke det som en ramme till ett fint bilde...

    SvarSlett
  5. Åååå dette var utrolig nydelig altså:-))
    Knalltøfft navneskilt du har laga også!!

    SvarSlett
  6. Dette var lekkert:-)
    Hvordan fikk du til fordypningen?

    SvarSlett