fredag 15. april 2011

Bursdagskort

Kort til min svigerdatter, var med på KortOMania

9 kommentarer:

  1. Wow, Unni noe så fantastisk! Så mange nydelige detaljer, du er bare helt rå på å få dette til, er så imponert over alle detaljer du klarer å få med:)
    Ha en vidunderlig helg:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Så nyyydelig! God påske til deg :-)

    SvarSlett
  3. wawwww noget sååå utrolig flot, lækre detaljer

    klemmm

    SvarSlett
  4. Så veldig lekkert dette var da! Helt nydelig vintage kort. Da ble hun nok glad kan jag tenke meg!!

    SvarSlett
  5. Så nydelig!!!
    Du er virkelig dronninga av stæsjing :))

    God påske!

    SvarSlett
  6. Kjempe flott kort du har laget Unni :)
    Nydelig<3
    Du er så flink med farger og detaljer!
    Man kan studere tingene du lager lenge og stadig oppdage noe nytt :D

    Du lurte på hva jeg hadde stanset ut påskeegget mitt med, vel eg har brukt Silhouette :)

    Tusen takk for fin kommentar i bloggen min :)

    Ha en flott lørdag!

    Klem
    Kristine

    SvarSlett
  7. Lekkert, rett og slett lekkert...
    Sommerfuglene var helt rå, og pynten og stæsjet og alt. Fantastisk!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  8. Denne var knallherlig ! Elsker alle detaljene du har brukt på kortet her !
    ME LIKE !!!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for det rålekre bursdagskortet du laget Unni!=) Dette er noe du virkelig kan:)

    Klem :)

    SvarSlett