søndag 1. juli 2012

Vaskebrett






DT- bidrag for Scrapperikets Utfordringsblogg som denne gangen bruker Bingobrett. Eg valgte blomster, knapper og søm. Ble inspirert av Yasmin Tolche i siste nr. av Inzpira.
Vaskebrettet som her er brukt har min mamma skrubbet maaaange klær på så det har affikasjonsverdi.
Scrappet dette til min datter som nettopp er flyttet inn i nytt hus og hun ville ha det i fargene hvitt, grått og sølv og ikkje for mykkje pynta (det kan være litt vanskelig for meg he,he)
Brukte hønsenetting som eg festet med stifter så da er pynten fast.
Bildet er av barnebarna mine selvfølgelig og da ble det et vers til dei øverst :)
Tuuuuusen takk for at du titter innom og vil ønske deg ei fiiiiin ny uke :)

5 kommentarer:

  1. Nyyyyydelig :-)) Så artig at du fikk samme inspirasjon fra Inzpira som meg :-)Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Nydeligt og en kjempegod ide.Så flott pynta,herlige detaljer.klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Nydelig ! Dette blir nok laget av flere etter hvert.En veldig god ide.

    Torill

    SvarSlett
  4. Så kjempeflott!! Så lekkert pyntet og det bildet var jo så søtt!
    Ønsker deg en fin søndag :-))

    SvarSlett
  5. Woooow så smart og så stilig:)
    Helt herlig ide.

    Klem Connie

    SvarSlett