lørdag 13. august 2011

Skissedilla # 123

Skissedilla har ei nyyydelig skisse (som vanlig) som eg måtte lage noe av. Lite scrapping på meg i det siste men no......  Bilde av Simon (mitt barnebarn) på 1 års dagen sin. Har brukt svart kartong som eg har kost meg med, gesso,glimmermist, masse stempling, tallsjablong (crafters), washitape, filmstripe og dies fra TimHoltz, rubons, sommerfugler skåret ut av Graphic45 ark, gammel urskive. Det smårutete stempelet har eg laget av ei gammel flugepiske he,he

7 kommentarer:

  1. Knallstilig, elsker disse fargene, kontrastene er så kule :)
    Flinke du, beundre-beundre :))
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. OMG!!! ännu ett mästerverk av Unni!!!

    SvarSlett
  3. S.T.U.N.N.I.N.G.!!!!!!! perfect ... hugz x

    SvarSlett
  4. Dette er jo "berre lækkert!!!"

    SvarSlett
  5. wow, denne er jo bare så råtøff!
    Elsker alle detaljene, og malinga!
    Kult med bildet utklipt!

    Takk for bidrag!

    SvarSlett