torsdag 27. januar 2011

Scrapperommet mitt

Her har eg laget meg tralle til mønsterpapirene mine og kledd med filt
Her har eg laget meg hyller til ensfargede ark ( var på byygg mix og fekk en ung gutt til å kutte i ønskede mål og båret og skrudde den sammen selv, flink ?)
Har laget meg skråhyller til liquidene mine av stivt papp
Diver
Metallpynt og perler
Diverse pynt og perler i permane, alkoholblekkskrin bakerst og DistressInkskrin foran og på begge skrina har eg laget tegning av skrinet inni og farget hver rute med den fargen som er der.
TimH  dies,QK og Spellbinderdies
I dette buret er der stempel        Lenger ned på sida er der flere bilder av scrapperommet :D

4 kommentarer:

  1. WOW! Så mange flotte løsninger. Og så handy som du er. :D

    Takk for mange fine, smarte tips! :D

    Takk for titten! :D

    SvarSlett
  2. Oioioi, her satt jeg og var så imponert over den flotte plassen du hadde til å scrappe på, og ikke minst for en orden. Så titter jeg i innlegget under og sier bare: WOW! Skikkelig flott og stort rom, og så mye stæsj...ble bare sittende å kike og kike på bildene. Eget bord til scrappevenner som stikker innom... Jeg er råimponert og ikke minst bare litt misunnelig...hehe...
    Tusen takk for titten, kjempespennede og masse gode ideer!
    -Cathrin-

    SvarSlett
  3. skal si du er handy-woman...den tralla til mønsterarkene så jo simpelten genial ut.....takk for titten hos deg, her var det jommen meg system i sakene...

    SvarSlett
  4. Genialt!! Hvordan har du laget den "hylla" til liquidene dine? også skulle jeg gjerne sett hvordan den arktralla og arkhylla var laget. Har du noen mal? Har leita nettet rundt etter akkurat dette, og slik havnet jeg på bloggen din gitt...

    Hilsen Kjersti

    SvarSlett