søndag 15. april 2012

Wow sooo very HEAVY



 Her skar eg hull i bildet og stappet ferdig utstansa ting

Heisan :) Denne gangen har Scrapperiket som utfordring å lage papirprosjekter der du går ut fra Bingobrettet vårt og velger deg ut 3 ting, Gøy hva ?
Mitt DT-bidrag denne gangen er en LO av barnebarnet mitt som elsker å være med på scrapperommet mitt he,he  Synes dette bildet av henne er bare fantastisk, hun bruker alt hun har av krefter og velter heile maskina.
Sponsorbruk er fantastisk flotte mønsterark, div tag, småbokstaver,vimpler fra 7 DOTS STUDIO
Tuuuuuuuusen takk for at du titter innom og ønsker deg en fiiiin dag :)))

4 kommentarer:

  1. Du er så flink til å sette sammen LOèr Unni. Jeg kan sitte i en evighet og studere alle detaljer, bilder og løsninger på arbeidene dine.
    Denne var fantastisk :) Artige bilder av en nydelig jente og masse flotte detaljer.

    god søndag til deg

    SvarSlett
  2. Åhhhhhhh sjøna det e alt for lenge sia eg har vert her inne her e masser masse nytt eg ikkje ahr sett , nydelig lo , utrulig masse fine detalja , så syns eg boksen under berre e råfin , men du kan å trylle så eg blir like imponert kvar gong , stor klem Marion

    SvarSlett
  3. Hei og hopp Unni - der var bloggen din ja :-) Den lo'en var kjent - herlig å se teknikkene dine når du holdt på på treffet i Ålesund. Legger meg til som følger jeg, så jeg får med meg alt annet du lager også :-) Ha en fin søndagskveld. Klem

    SvarSlett
  4. Såååååå herlig LO.
    Du er helt rå på dette.Herlig måte å spare gode minner på.
    Klem Connie

    SvarSlett