torsdag 22. september 2011

Bursdagsbok med fossefall

Bursdagsbok til yngstesønnen som ble 20 år. Ja det er på ungene man ser hvor gammel man er blitt he,he. Startet med ensfarget ark og limt på forskjellige mønsterart, stempla, sverta, sprayet med div.
Mursteinene er laget av modellpasta. Bildet er under plastikken som TimHoltz urskiver er pakket i.
Penslet på klarlakk på fronten til slutt


Fuglen er TimHoltz stempel som er skåret ut
Roger fikset et BMW emblem til meg for her i huset er det BMW som gjelder


Fått litt dilla på fossefalla også. Lagde et ekstra lokk til.Tittelen er fra TimHoltz
På fossefallet har eg bilder av Michael siden han var liten og fått med meg mye av det han har vore med på f.eks. mincrosser,motorsykkel, vannscooter, gokart, knebrett, slepering (etter båt), dykking, bil osv. så den blei lang he,he
Deltar på følgende konkurranser med denne :
Anonyme scrappere : Herre / Guttekort
Kreativ Hobby : Blonder / Bling
Card & Scrap : Charms
Papiravisen : Anything

14 kommentarer:

  1. Vakkart Unni, rett og slett.
    Dette håper jeg virkelig at sønnen din ble ellevill for å få i gave og jeg håper han skjønner hvor mange timers arbeide du har lagt ned i denne boken.
    Helrig og kreativ!

    Klem Renate

    SvarSlett
  2. Ja han veit hvor mye arbeid som ligger her og vet å sette pris på det. Han stiller ut på stua si det eg lager til han :)

    SvarSlett
  3. Wooow, Unni nå tok du helt pusten fra meg igjen....DETTE ER BARE HELT VANVITTIG FLOTT!!!
    Jeg forstår bare ikke hvordan du får det til, hele forsiden er jo full av små detaljer som bare må beunderes og å legge det fossefallkortet inni, for en flott idè :))
    Dette er helt unikt og en fantastisk kreasjon :)))
    Takk for dine fine ord, det er så stort når det kommer fra flinke DEG :)
    Ha en kjempefin dag :)
    Klemmer Lill

    SvarSlett
  4. Stum.............. Du er helt rå. Dette er jo bare helt rått.
    Så heldig han er som har en så flink mor.
    Elsker stilen din.
    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Helt rått! Fantastisk lekkert.
    Takk for deltakelse hos Kreativ Hobby denne måneden.
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  6. herlighet, noe så fantastisk! Helt vidunderlig, og nydelig utført- fra begynnelse til slutt!

    takk for at du inspirerer oss i papiravisen!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  7. Kjempefint kort! Her var det masse flotte detaljer, og innsiden nydelig laget!
    Tusen takk for at du deltar inne hos AS!
    Merete

    SvarSlett
  8. Dette var kjempeflott.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  9. Nok en gang så må jeg bare bøye meg i støvet over din kreativitet Unni!!! FOR en fantastisk gave! Skulle ønske jeg kunne sittet en hel helg ved siden av deg når du jobber med slike prosjekter....bare for nok en gang å bli imponert:)) Råtøff og lekkert fra ende til annen!! Stor klem, og kleder meg til å se deg om noen uker:))

    SvarSlett
  10. Wow, for et flott kort, med så mange stilige detaljer.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  11. woooow super lækkert fyldt med så mange skønne detaljer og nydelige farver wooow
    Tusind tak for at du deltager i AS udfordringen
    knus Pia

    SvarSlett
  12. rett og slett helt fantastisk!!! Knallstilig fremside og spesielt tøft med bruk av modelling pasta (hmmm...må kjøpes) og den lille BMW-logoen!
    Også innsiden da - imponerende!!!
    Ha en super flott søndag!

    SvarSlett
  13. kjempe stilig! Masse flotte detaljer

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Papairavisen :D

    SvarSlett