fredag 13. januar 2012

Distress Stain eske








Heisan, tenkte eg ville vise dere ei eske som opprinnelig var av hvit og svartblomstrete canvas.
Startet med å pensle på Relieff-pasta på heile utsida. På lokket hadde eg mykkje på så trykte eg hullete sjablong oppå slik at det ble runde forhøyninger. Limte på hjerte, vinger, blonder og LOVE.
Deretter har eg brukt acrylmaling, pusset og vasket og så masssssssse glimmermist i fleire omganger og noe DistressStain.Crackle paint på vingene og alkoholblekk på blingen og håndtaka.
Kledd med TimHoltz mønsterpapir inni. Klarlakk utenpå eska.
Denne passer perfekt til Distress Stain.
Tuuuuuuuuuusen takk for at du titter innom.
Detltar med denne på Wild Orcide Challenge

13 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅh WOOOW!!!! Jeg vil ha en slik eske. ønske-ønske :)))
    Helt fantastiske teknikker, ser helt dritstilig ut, unnskyld uttrykket, måtte ha litt kraft i mangel på passende ord for noe så fint ;)
    Ha en fin lørdag og helg, Unni :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. What a great idea, love what you ahve done with this!

    Lucky you to own so many of the stains!

    SvarSlett
  3. Snygg ask:) Trevlig Helg!!
    Kramis

    SvarSlett
  4. Så mange flotte og herlige detaljer:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  5. Wow! Stiiiiilig! Dette var utrolig flott Unni!

    SvarSlett
  6. Den var Stilig! Hmmm... en god ide, takker og for tipset!
    Merete

    SvarSlett
  7. Utrolig lekkert, Unni!!! Knall gjennomført og helt min stil. (Bortsett fra at jeg ikke har prøvd slike teknikker selv enda da ;) Takk for inspirasjonen!

    Ønsker deg ei fortsatt flott uke! =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  8. Denne var knalltøff.Skikkelig stig var den.Spreke fargerTakk for inspirasjon.

    Torill

    SvarSlett
  9. Knalltøff! Takk for at du er med på WOC sin utfordring♥

    SvarSlett
  10. Denne var Über-kul!!!
    Skikkelig lekker med stilige detaljer!

    SvarSlett
  11. Denne var knallstilig!!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  12. utrolig stilig eske du har laget!! flotte detaljer og masse "klisj og klæsj", digger det!!

    SvarSlett